راه اندازی پویش «سین سلامتی با حافظان سلامت» در گیلان
کد خبر: 3886555
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

راه اندازی پویش «سین سلامتی با حافظان سلامت» در گیلان

مسئول بسیج رسانه گیلان از راه اندازی پویش «سین سلامتی با حافظان سلامت» با محوریت اصحاب رسانه و کادر درمان خبر داد و کادر سلامت استان بی دریغ و با تمام قوا در خدمت مردم و بیماران بوده اند که این خدمت بی منت آنها در تاریخ جاودانه خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، مهدی پارسا، مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 29 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، با تقدیر از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر اصحاب رسانه در جهت آموزش، اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: رسانه ها در تمامی ابعاد بازوان پرتوان مردم و مسئولان بوده اند و در بحران ها این همیاری ها به اوج می رسد.

وی با بیان اینکه تولید فرآورده‌های خبری طی یک ماه اخیر از سوی رسانه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته مضاعف بوده است، افزود: اصحاب رسانه و جراید از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و یقینا تا رخت بر بستن کامل آن پای کار بوده و تولید اخبار و فرآوردهای خبری مرتبط با آن مضاعف و قابل تحسین بوده است.

مسئول بسیج رسانه گیلان از راه اندازی پویشی با محوریت اصحاب رسانه و کادر درمان خبر داد و گفت: به منظور امیدافزایی در کادر درمان، همراهی بیش از پیش مردم و تمکین آنها نسبت به هشدارهای بهداشتی از جمله در خانه ماندن، پویشی تحت عنوان «سین سلامتی با حافظان سلامت» در گیلان راه اندازی شده است.

پارسا در تشریح جزئیات این پویش سلامت محور، عنوان کرد: در این پویش از تمامی ارکان سلامت نظیر پزشکان، پرستاران، بهورزان و نیروهای خدماتی و انتظامی خواسته شده تا با تهیه یک ویدیوی یک دقیقه ای از خود در بالین بیماران یا در حین فعالیت در حوزه درمان، لحظه تحویل سال را با دیگران به اشتراک بگذارند.

وی با بیان اینکه تولیدات در این پویش باید به شماره ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارسال شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این پویش می تواند تا دوم فروردین تولیدات خود را ارسال کنند تا برای انتشار در اختیار اصحاب رسانه قرار بگیرد.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به خدمات بی شائبه کادر درمان و حوزه سلامت استان، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا در گیلان، کادر سلامت استان بی دریغ و با تمام قوا در خدمت مردم و بیماران بوده اند که این خدمت بی منت آنها در تاریخ جاودانه خواهد شد.

پارسا با بیان اینکه امروز هر یک از شهروندان و کادر درمانی استان باید یک رسانه باشند، تصریح کرد: در شرایط جنگی کنونی ما نیاز به تلاش فردی داشته و هر گیلانی باید خود را مامور مبارزه و مقابله با بیماری کرونا در کنار دستگاه های خدمات رسان بداند.

انتهای پیام
captcha